Thursday, May 26, 2011

tentatif program: cuti akhir sem2

ianya dah bermula..
esok cuti yaao...~!

banyak benda aku nak buat
sebab aku dah rancang nak buat benda tu
akan aku tuliskan kat blog bagi mencucuk punggung hati rumet aku
dan Ginab si loserhead tadi men game kena rogol ngan aku 7-4 haha

jom sahabat-sahabat
mari enjoy !

1.futsal tiap-tiap petang dan malam
gadis bola:tiffany

2.terebey burung dan mengai ikan di sungai dan sawah

3.Pulau Dua di Sik (so do Tasik Pedu)

4.Padang Besaq dan Wang Kelian

5.Merempit dan merempit

6.Brekfes di kedai mamak

7. Pesta liar di rumah-rumah terpilih

8. Pool

9. Fossball di Pacific

10.Pulau Pangkor

tapi 1st event...



final Champions League 2010-2011
Barcelona vs Manchester United
event approved

cuti ni..semuanya berkaitan dengan seronok, seronok dan seronok...
dan pastikan cuti ini tidak diwarnai dengan tahi mata

jangan tidur !


jangan tidur !

jangan tidur!


jangan!
kroihh! kroihh !




HAPPY HOLIDAY :)
bye~

No comments:

Post a Comment

Followers