Tuesday, May 3, 2011

kau jangan pilih jalan pondan, pondan!


shit..tadi aku mengalami satu kejadian aneh dan pelik..ill make it short..because pasni aku nk p tngok el klasiko pulak..kahkah..oke..xlawak

sedang aku melepak d atas kerusi referee tenis..aku terdengar seorang pondan bergosip dengan seorang perempuan..alah macam x biasala uols ni..pondan tmpatnya d tepi pmpuan..itu pngetahuan am..eeii xkuase I ~~ like shit!

dalam gosip antara pondan terbabit dengan perempuan malang itu..dia sedang ghairah bulu ari-ari menceritakn hal pekung di dada orang lain..biasalah pondan ni terjadi sebab bnyak hormon progesterone..benda y bnyak progesterone ni slalunya memang suka bergosip..kalau uols xpercaya..uols amik hormon tu uols lempar kat pokok kelapa..nescaya dengan kuasa rasukan progesterone musang sembilan payudara..tobat dia bangun dan2 mengumpat pokok betik d sebelah beliau aih habaq hang..

uols ni mcm xpaham pulak..orang mngumpat ni bukanlah mnjadi masalah kepada aku..sukati perut hangpa la nak kata kat sapapon..aku pon suka mengata orang what!

masalah berlaku bila pondan mengata kat orang lain bahawa orang lain itu pondan...what the hetch?! kau tu pondan...pondan y cuba menutup kenyataan bahawa dia itu pondan dengan cara y pondan ialah y paling pondan sekali kau tau x? haha..what a pondan are u? dats was a really tranvestive way to choose..pergghh

oke dah..bye

No comments:

Post a Comment

Followers