Monday, May 2, 2011

preview liverpool vs newcastle united


perlawanan paling penting malam ni bukanlah Liverpool vs Newcastle United tapi ialah Arsenal vs Man united. tapi sebab aku ni mengalirkan darah merah dan merupakan fan Liverpool..apalah salahnya aku highlightkan perlawanan y aku nk tngok. gem liverpool ialah sebelum gem penting ni dan selepas aku tngok liverpool belasah karToon army..aku nk tngok the Gunners menembak Syaitoon pulak..heh.

the reason aku lukeh Toon army sebagai seorang sheriff menaiki keldai(??) ialah kerana bila sebut Toon army..beginilah gmbaran y muncul dlm kepalotak aku...apa ada hal?
the reason aku lukeh dalglish (xsama lgsung tpi apa ada hal?) ialah sebab bagi aku dialah pnyelamat liverpool musim ini. kalau bukan sebba dia aku rasa Liverpool dah jadi senasib ngn Newcastle nih.. dulu kemain lagi klaseman..skang ni player kegemaran dia pon nk blah..(buat mcm Torres xblah pulak..haha..oke, xlawak).

apa2pun..aku nk liverpool menang malam ni seperti biasa. minggu lepas dah tibai Birmingham 5-0 minggu ni takkan nak kena pulak. gol bukan ada kuota..tibai ja banyak2..totenham kalah semalam..peluang ke liga europa masih ada..masih ada thanks to dalglish..pemain sama..tpi uncle roy xleh klaseman gak...apa makan dalglish ni??

okeh..tatabahasa macam sokernet pulak.

No comments:

Post a Comment

Followers