Saturday, November 26, 2011

Breaking dawn part 1



ini bukanlah review filem ni.. so jangan seram. Ini cerita hebat aku yang patut dijadikan pedoman buat semua lelaki.

semalam aku sedang memesej awek aku. dia tengah

majuk atas sebab tertentu dan nak dijadikan cerita, secara kebetulan aku berjaya pujuk. taktau macamana aku berjaya tapi aku berjayalah.

kemudian keluaq ayat ni...

''teringin nak tengok twilight..tapi xdak teman ...''

mula-mula aku nak balas '' pergilah tgk ngn akak..dia dah balik kan..'' FYI kakak dia tengah ada temuduga kat KL so bila dah habis, dikhabarkan akan balik semalam.

then, aku pon

dia nak tengok TWILIGHT ngn aku. mampus.
so aku pon

''best ka twilight?...''

research mendapati mengelakkan diri daripada masalah akan membuatkan kita tidak mendapat masalah. so, instead of cuba memanjangkan tajuk kearah dengan siapa dia akan pergi tengok wayang, kita adjust perbincangan kepada kualiti filem terbabit. nanti mungkin akan kearah tajuk-tajuk filem lain yang keluar recently.

one word for me..
''Genius''

tapi sebelum tu...


''there there''

No comments:

Post a Comment

Followers