Monday, August 22, 2011

week2: liverpool vs arsenal

EMIRATES
AUGUST 20
2011

LIVERPOOL
THE REDS

Reina, Kelly, Enrique, Agger, Carragher, Lucas, Adam, Henderson, Downing, Carroll, Kuyt. Subs: Doni, Flanagan, Skrtel, Meireles, Spearing, Suarez, Maxi.
ARSENAL
THE GUNNERS
i have nothing else :(

line up
lupa

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kelainan bagi line-up malam ni memang dah dijangka oleh aku tapi Hendo yang masih bau kedai tu stil ada dalam senarai so tak seperti yang dijangka jugaklah. aku jangkakan flano dan hendo keluar ganti la dengan sapa-sapa yang nak main bola. walaupun Hendo masih selamat daripada menjadi mangsa jangkaan negatif aku, pergantian Flano ngan Kelly telah berjaya menyelamatkan semua serangan. pergh ayat macam Kelly ni power tapi memang power pon. lepas daripada kejadian ini manager England Capello pulak mengatakan dia berminat nak try Kelly kat skuad Tiga Singa. berita gembira untuk peminat England tapi agak sadis untuk aku sebab Kelly ni selain daripada kumpul setem hobi dia yang lain ialah suka injured. kalau main ngan England, Kapten Fantastik pon bleh terguris groin apatah lagi Kelly. Grr..

apapun game semalam aku tak lepas dari mengetap bibir dan gigi sebab tengok najis berbentuk zirafah tapi orang panggil manusia bernama Carroll main bola. tahi betul dia lepas touch bola skali trus stay kat tempat dia touch tu tanpa membuat sebarang gerakan dan larian mengelirukan ataupun at least, menggiurkan. kekuatannya di bahagian tandukan digunakan sepenuhnya sampai dia lupa dia pernah ada kaki. selain itu, dia juga suka menjatuhkan diri dan orang di sekelilingnya denganamat konsisten. 70minit melihat dia main camtu bukanlah satu benda yang best so sambil aku tengok game, sambil aku mencarut ringan. terasa nak pi lempang Kenny sebab stil bagi masa kat zirafah ni padahai Arsenal ni is kompletely terluka, Cesc dah berambus p Barca plus Nasri nak p ManC lepas maghrib satgi. Boleh makan punya.

dirk kuyt dan Carrol


apapun thanks to Frimpong lebih kurang nama dia macam tu, rambut macam Bolatelli perangai pon dalam kandang yang sama. dia kena kad kuning dua kali. Dan mengikut peraturan warna asas bola sepak, kuning+kuning jadi merah. Merah tu dalam sistem trafik dalam padang maknanya 'pergi duduk tepi padang'.

sejurus lepas Frimpongpong melangkah keluar, pokemon simpanan Dalglish yang dinanti masuk.

luis 'hare' suarez


sambil menjerit 'i chose you!', Kenny menyuruh the 4th official mewarna nombor 9 dengan warna merah dan menghijaukan nombor 7 kat papan tulis dia. Suarez permata baru Anfield masuk beriringan dengan ultraman penjaja Meireles. makanya... the story changed.

dengan kudrat dua ekor tu berjaya membuat Aaron Ramsey tersilap alamat dan sekaligus ter-mengutus bola ke dalam gawang sendiri. tak lama kendian lokasi pintu gol arsenal yang gagal dicari oleh Carroll kantoi jugak dalam masa hanya 20minit oleh Suarez dan kekasihnya Meireles. kali ini juga sama macam kali pertama tadi, cuma yang mengutus bola masuk ialah Suarez dan ia terhasil dari gerakan Lucas-Meireles.

ultra-supertatoo Meireles

dan the rest is history. Arsenal ialah the sinking ship yang sempurna menggantikan liverpool pada musim lepas. memang klise bila kapal dah nak karam maka orang pun nak lari tanpa memikirkan maruah kapal itu. tapi selalunya yang lari meninggalkan Liverpool akan berubah kerjaya menjadi badut di depan gawang gol. macam orang itu. so kepada Fabregas dan Clichy ataupun lepas maghrib satgi, Nasri, diharapkan anda ambil insurans kerjaya takut-takut nanti jadi badut samada di depan gawang gol atau di belakang tempat duduk jurulatih. mana satu nak pilih?

sebenarnya aku kesian kat Arsenal...

Full time
ARSENAL 0-2 LIVERPOOL

No comments:

Post a Comment

Followers